Cele 22 de legi imuabile ale brandingului – Al Ries, Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura RiesEditura: BrandBuilders
Categoria: Marketing / Publicitate
ISBN: 973-86481-0-6
Anul aparitiei: 2006
Numarul de pagini: 208

Comanda acum

Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala


Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.



Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.



Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:

Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR? (Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)

Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)

Cat de importanta este calitatea? (Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)

Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru? (Avis, Arbys, Ralph Lauren, Nike, Shell)

Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara? (Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White)

Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?

Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson) Ce promovam: categoria sau brandul? (Mc Donalds, Office Depot, PlayStation, Federal Express)

Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil – Nabisco, Toyota-Lexus)

Leave a Comment


NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>